קייט סרף: כל מה שרציתם לדעת

קורס גלישת קייט:

כך תצטרפו לאלפי גולשים, ישראל התברכה בחופים ובתנאים נהדרים המתאימים לקייטסרפינג.

קורסים ללימוד קייט סרף מתקיימים במקומות רבים בארץ וביניהם, קורס קייט סרפינג בתל אביב, הרצליה, אילת, בחופי הכינרת בחיפה ועוד. בימי הקיץ, חופי אילת מספקים רוחות מדי יום ביומו, ומתאים הן ללימוד והן לאימונים של הספורט המרהיב הזה.  

קורס קייט סרפינג הינו קורס פשוט, והזמן הנדרש כדי ללמוד את אומנות הקייט סרף נמוך משמעותית בהשוואה לזמן הנדרש ללימוד גלישת רוח.

כדי להצטרף אל ענף הקייטסרפינג מומלץ לבחור קורס בבית ספר המעסיק מדריכים מקצועיים, מעניק ציוד מקצועי וכמובן גם ביטוח. משך הזמן של קורס ממוצע הוא כשמונה שעות המחולקות לשלושה מפגשים, כל מפגש בין שעתיים פלוס.

את הקורסים אפשר ללמוד בקבוצה, כמובן שרצוי לא לבחור קבוצה שאינה גדולה מדי, ואף מומלץ בזוגות או כיחיד. כדי להשתתף בקורס יש לרכוש ציוד קייט סרפינג. לא מומלץ לשכור ציוד מאחר והדבר אינו משתלם מבחינה כלכלית. מחיר ציוד קייט סרף נע בין בסביבות 10,000 ₪ והוא כולל גלשן, מצנח וטרפז. נוסף על כך מומלץ מאוד לרכוש גם קסדה, חליפת גלישה ואפודת ציפה. קורס קייט סרף בנוי משלושה שיעורים שיבטיחו ללומד ידע תיאורטי ומעשי. הידע התיאורטי, כולל את הכרת הציוד, היכרות עם תנאי הים והרוח ודגש על בטיחות בגלישה. בידע המעשי לומדים ומתרגלים את מיומנויות השליטה בעפיפון, בגלשן והשילוב בינהם.

מה לומדים בכל שיעור בקורס? 

שיעור 1

תחילה נלמד על התיאוריה של גלישת הקייט וכיצד מתבצעת השליטה בקייט. לאחר מכן נעבור על כללי הבטיחות ונלמד להרכיב את הציוד בצורה הבטוחה ביותר וכן להשתמש באביזרי הבטיחות שלנו.

שיעור 2

בשיעור זה נכנס למים ונתחיל לתרגל את הטכניקות אשר יאפשרו לנו להתכונן לתחילת הגלישה בצורה עצמאית ובטוחה.

שיעור 3

לאחר שנשלים את המיומנויות בהצלחה, נלמד את הדרך הנכונה לעלות על הגלשן ולהתחיל לגלוש תוך כדי שליטה מיטבית בקייט ונקיטת כל אמצעי הזהירות הנדרשים.

מטרת הקורס

היא להקנות את הכלים הנכונים ולאפשר בסיס בטוח מספיק להתחלת  אימונים באופן עצמאי, מומלץ בפיקוח של מדריכי בית הספר, כדי להשחיז את מיומנויות הגלישה ואת השליטה במצנח. למי שמתקשה להתקדם לבד  תמיד ניתן לקחת מספר שיעורים נוספים. 

מחיר קורס קייט סרפינג נע בין שיעור זוגי במחיר של כארבע מאות שקלים לתלמיד לשיעור, לבין שש מאות שקלים לשיעור פרטי. כדי ללמד קייט סרף לא מספיק לדעת לגלוש, חשוב לבחור קורס שבו המדריכים עברו הכשרה מיוחדת להדרכת קייט סרפינג אשר התמחה במתודיות הוראה. 

רצוי לפנות את הזמן ולבחור קורס המספק שיעורים ברצף, יום אחרי יום ולעתים אפילו שני שיעורים ביום אחד.

דילוג לתוכן